sunnuntai 1. helmikuuta 2015

oleskelua

lähes joka päivä piipahettaan rannalla tunti pari tai useampiki. enää ei olla tuoleilla, vaan leiriydyttään alustoille ja pyyhkeille. ruskettautuminen on nyt loppusuoralla elikkä semmosta hienosäätöä ja paikkailua. 
 
 yks päivä jäin rannalla lueskelemaan ku Jari kyllästy ja lähti jo kämpille. luin jotaki tylsääki tylsempää kirjaa ja nukahin. heräsin hiukan ennen pimeän tuloa, olin kuolannu pyyhkeen ja varmaan kuorsannu äänekkäästi. kaikki ihmiset oli poistunu rannalta. heh.

miks venettä sanotaan pitkähäntäveneeksi?? mun mielestä ne on pitkänokkaveneitä!

jääkahvi ei oo enää niin herkkua ku alkulomasta. oon siirtyny jäämaitoteen nauttijaksi.
 

oon mummon divarin vakioasiakas, joka vuosi ja tällä reissulla joka toinen päivä piipahan mummolassa. toistaiseksi mummo ei oo velottanu multa vielä hakemistani kirjoista, ku oon aina vieny kasan tilalle. nyt vaan on jo pienoinen paniikki, ku oon lukenu lähes kaikki mumon kirjat kertaalleen läpi. no pian se loma loppuu ja mummolla on taas vuosi aikaa kerätä mulle lukemista.

niin
-minna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti